Recuperare fisiere sterse de pe hard disk

Astazi am fost nevoit sa recuperez cateva fisiere de configurare pentru un pocket, fisiere care fusesera sterse de mine inainte sa imi formatez hard-ul.
Probabil ca sunt multi ca mine, asa ca va scutesc de efortul de a cauta pe net tot felul de solutii care mai decare mai bune. Eu am folosit FILE SCAVENGER si am fost foarte multumit de acest software.Singura cerinta este ca sa aveti suficient spatiu liber pe hard ca acest soft sa aiba unde sa scrie tot ce gaseste.
In functie de viteza calculatorului si dimensiunea hardului, aveti de asteptat ceva timp pana cand operatia este terminata si dupa aceea trebuie doar sa sortati ce anume aveti nevoie si ce nu.

Incepand de astazi FILE SCAVENGER are locul lui de onoare pe stick-ul meu cu kituri.

Daca si voi gasiti un programel bun si sunteti multumiti de acel programel, nu ezitati sa spuneti prietenilor despre el, timpul este important pentru fiecare din noi.

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Recuperare fisiere sterse de pe hard disk"

Trimiteți un comentariu

Redesign_468x60